fredag 21 januari 2011

@abo.fi

Efter tidig väckning, bilfärd i rusningstid, übersnygg fickparkering, många tråkiga föreläsningar, några intressanta föreläsningar, träff med många underbara mänskor jag inte sett på länge, en semla, hittandet av bostaden vi letade efter, lite mera vilsevarande i Kuppis-eller-var-vi-nu-var, konsten att komma fram till bensinstationen fastän bensinmetaren visar nästan noll, bilfärd i rusningstid igen, en brunnen billampa i mörkaste Box, ett test om varför man inte får köra fler än två varv i rondeller och MYCKET skratt är jag äntligen hemma.

Av själva mässan fick jag inte själv ut så mycket, men det jag uppskattar är att en gubbe som gjorde reklam för en skola och ett ämne stödde min livsplan och gav mig tips fastän jag talade om en helt annan skola på helt annan ort. Han tyckte t.o.m. att det var en bra idé. Sådant uppskattar jag. :)

Idag tänker jag spendera en kväll hemma, trots att alla andra är ute i världen och festar. Länge sedan jag tagit det lugnt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar