söndag 5 juni 2011

chokladstämplar och en vit mössa

Medan internetanslutningen igen krånglade hemma hos oss hann det hända mycket.

För det första hann jag vara på jobb på dagis för sista gången innan en några veckor lång paus. Därmed sade jag även adjö till många små söta ansikten som kommer att få sommarlov medan jag är borta. Många små kramar samlades ihop på en liten stund och när jag lämnade jobbet den dagen hade jag gråten i halsen, samt en massa små handmärken av choklad efter Brunbergs kyssar på min klänning.
Jag vill tillbaka.

För det andra råkade jag och en hel del andra bli student och få bära en helt otroligt varm mössa på huvudet hela dagen.


Tre år avrundades med studenttalet som var... bäst.
Och det vet hon nog själv om. :)

Eller enligt en mening i sången jag spelade:
"Det finns tillfällen i livet som aldrig kommer igen."

1 kommentar: