lördag 31 december 2011

2011 - året då jag flög ur boet

Det är dags för årets snabbspolning! :)

Januari
- Allt började med superskoj nyårsfest hos Ada.
- En av årets finare middagar gick av stapeln.
- Jag började försöka hitta på vad jag skall göra med mitt liv.
- Överlag skidade jag mycket och träffade folk.





Februari
- Penkkis!
- ABIkryssning!
- Trots att de två evenemangen gick av stapeln ganska sent i månaden, gick största delen av månaden åt till förberedelser.






Mars
- Jag njöt av ledighet. Någon annan kallade ledigheten "Läslov"
- Vargspåret skidades igen.
- Studentskrivningarna började dagen efter ett veckoslut utomhus
- Sommarlovet började.






April
- Födelsedagsnatten dansades bort i Borgå
- Jag vikarierade i ett lågstadium
- Årets åfärd
- Jag började jobba på dagis.
- Påskkryssning till Stockholm med familjen
- Oförglömlig valborgsmässoafton i storstaden.





Maj
- Jobb på dagis.
- Morsdag
- Lärarmiddag!
- Stafettkarneval
- Sommaren började




Juni
- Studentdimisson
- Inträdesprov
- Picknickar
- Popkalaset
- Barnläger
- Jobb







Juli
- Hejdåkväll för en sötnos
- Veckoslutspaddling
- Roadtrip till mellersta Finland
- Porslingsbröllopsdagsmiddag på Haikko gård
- Jobb









Augusti
- Scoutläger på Kimitoön
- Jag slutade jobba på dagis.
- Flyttade istället till Karis och skolan började.
- Kräftskiva nr 1








September
- Kräftskiva nr 2
- två marknader
- och tre dagar på Houtskär






Oktober
- Höstens första gig
- Höstförläggning
- SENAP





November
- Musik i mängder
- Flera gig
- Farsdag
- Spontana äventyr





December
- Flera gig
- Traditionell självständighetsdag
- Lucia
- Kusinkryssning till Stockholm
- Årets pepparkakshus
- Nyårspaddling!









Gott nytt år 2012! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar