söndag 28 juni 2009

Bastukväll

Jag sitter i soffan med balkongsdörren öppen och tittar på solnedgången. Tänk att kl är 21 och att det fortfarande är såhär varmt.

På lördagen hade vi sissibastukväll hos mig. Det var otroligt skönt och "lugnande" att igen umgås med sissi-plotarna. Det där med lugnande låter lite konstigt, men så är det faktiskt... Jag blir lindrigt sagt galen om jag inte får scouta :)
Vi åt god grillmat och badade länge. Lite skit talade vi väl också... och bara umgicks.
Det viktigaste var ändå att spendera en kväll i gott sällskap :)
(...och dessutom ritade Miu en superfin bild i gästboken. Den föreställde oss alla på bastulaven :D)


Idag har jag spenderat dagen i Box på byadag. Roligt var det också :)

3 kommentarer:

  1. ja har helt samma känsla om de där att utan scouting blir man galen :p de bara e så.

    SvaraRadera
  2. Utan er sku ja bli mökkihöperö :D så e de bara.

    SvaraRadera
  3. vi lever i symbios :) alla är beroende av varandra ;)

    SvaraRadera