söndag 17 april 2011

dofter

Efter en vecka på jobb på lite alla möjliga ställen var det äntligen dags för veckoslut!
Fredagskvällen blev pianospel i timtals efterföljt av mysig hemmakväll.

Utvilad steg jag på lördagsmorgonen upp lite över 5 och styrde kosan till den norra delen av kommunen. Det var dags för årets åfärd!
Tio kanoter sattes i vattnet och började paddlas söderut.
Vårens hittills finaste väder, bästa vårflödet på många år och underbara människor blev dagens addition - med summan "skönaste åfärden på flera år".


Kvällen kom och i min kalender stod det att jag skulle ta mig söderut till en av mina favoritbyar - Box. Där väntade ett födelsedagsbarn.
Kvällen fortsatte i Vanda med många överraskningar och minnesskapare.

Hemma var jag lite över 5 på morgonen.
Ännu en 24 timmars vaka i bagaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar