söndag 10 april 2011

under randig fleecefilt

På fredagen när jag åkte söderut konstaterade jag för mig själv att det är heeelt för länge sedan jag varit i Box. Dock var det egentligen inget problem, eftersom jag under veckoslutet ännu skulle hinna åka ner fyra gånger.

Det började med dubbel födelsedagshemmafest i lokal med temat cirkus. Fortsatte med nattliga äventyr. Gick över till fashionshow och konsert som framkallade kalla kårar på både armar och ben. Övergick till invigande av en födelsedagspresent - chokladfondue. Fortsatte med underbar akustisk musik och umgänge med många gamla bekantskaper. och slutade med djupa livsfilosofier.
Veckoslutets sista dag gick åt till musik i olika former och en gråtande publik. orsaken kan man väl diskutera. :D

Behöver jag ens nämna att ännu ett väldigt lyckat veckoslut är förbi? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar