söndag 11 mars 2012

sista dagarna av vecka 10

Fredagen började bra med bandning av denna låt.
Sedan bilfärd österut, hemma 15 minuter, iväg till Borgå för att lyssna på Robert Wells och Sofia Källgren, hem, hemma 15 minuter till och sen Borgå igen, denna gång till Borgås mera glesbebyggda delar.

Lördagen började helt för tidigt med slaskväder och en bilfärd till Vichtis. Hade jag när jag startade från Borgå vetat att jag skall stå i köket de följande två dygnen hade jag nog aldrig startat.

Köksnakki blev det ändå för min del och nog blev ju veckoslutet sist och slutligen riktigt lyckat.

Hela förra veckan planerade jag dock att jag skulle sova åtminstone lite mera under veckoslutet. 4 timmar från fredag till lördag och hela 6½ timme från lördag till söndag räckte tydligen inte till.
Fast dom säger väl att man hinner sova sen i graven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar