onsdag 2 maj 2012

vita svampar på stan.

Vappenhelgen var superlyckad! Jag kan nog inte annat säga. :)

Finnspring. Direkt till Karis. Soundcheck. Titta på en sötnos som hade dansuppvisning. Gig. Rouda. Hemåt. Borgå Shell. Hornhattula. Amarillo. Mickelsböle. Sova några timmar. Morgon och iväg till Finnspring igen. Riva tävlingscentralen. Samla in vägskyltar. Hem och reda upp. Upp på taket och krama skorstenen. Eld i utebastun. Fixa lite till där hemma. Besök av en Borgåbo. Lugn kväll och natinati. Väckning 6.30 - usch, jag var ju ledig! Fixa undan allt möjligt. Köa i besiktningen i en timme. Hem och göra "att göra"-listan ännu lite kortare. Vappenfirare på besök. Iväg och köpa ballonger! Positiv överraskning när jag kom hem. Eld i bastun. Grillmat. Sininen enkeli. Bastu. Klädkris. Söderut och inleda säsongen invid havet. Härligt folk och mysig natt. Skjuss hem med en annan sötnos och så somnade vi sött. Lite trög morgon. Men efter några om och men hämtade jag den mest sötnosiga och det gav sig av till storstaden. Lite ändringar i planen som aldrig fanns och lite äventyr som det brukar bli med henne. Men vi hittade hem - med eller utan bankkort. Senare middag med familjen och så var det redan dags att åka västerut och förbereda sig för en (som tur) lite kortare vardagsvecka.


weheartit.com

Nu då? Inträdesprov om en vecka och jag har fått världens flunssa.
Nåjo, man får väl ta det som det kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar