måndag 6 april 2009

Födelsedagsfirande, strömavbrott och feber

Åååh, jag älskar dem så! Två av världens underbaraste människor bjöd mig på bio på min födelsedag. Med det sällskapet kunde man se vilken film som helst och alltid skulle den vara bra, men nu råkade faktiskt filmen de valt också vara riktigt bra.

När vi nu en gång var inne i stan, så bara måste jag!! Jag köpte den där tunikan som jag skrev om tidigare, och dessutom köpte jag en annan skjorta också.

Efter en lååång födelsedag kom jag äntligen hem och ville gå i duschen, men väl hemma märkte jag att det fick förbli en dröm. Ingen ström... i 15 timmar!! Nåja.. nu har vi i alla fall fått den tillbaka.

Dagen efter min födelsedag - fredag 3 april - kom jag hem och gjorde en tårta. Snart fick jag besök av en del av resten av världens underbaraste människor <3
Bilden lånad av Fio.



Vet ni... det är när man lugnar ner sig som man känner hur illa man mår. Denna dag har jag spenderat under ett varmt täcke och en kopp te i handen. Feberblomman har slagit ut i mig, och det blir ingen skola för min del imorgon...

En sak till... Om ni hittar hit, så kommentera gärna :)

1 kommentar:

  1. Nu när jag kom i farten ska jag skriva kommentarer så att du får åtminstone en på varje inlägg.
    De var no en mycket rolit dag, leffan va superbra (fast den va lite sorglig) o de va nu annors annorlunda roligt.
    Följande dag va int heller så dålig, fast detdär kakka-jobbet allti måst föstöra allt o så kom ja senare. Men rolit va de i varje fall :)
    + att kakan var omöjligt fin.

    SvaraRadera