onsdag 22 april 2009

Sådant idag...

Ahhh... Jag blir så trött på folk som bara gnäller. För tillfäller känns det som om tusen människor skulle gnälla åt mig från olika håll och jag skulle stå i mitten i en liten bubbla. Vem skall man lyssna på?? Om man lyder en, så blir en annan besviken och om man lyder den andra så blir den första besviken...

Och människor som tror sig veta bäst... försöker brilliera, fastän personen inte är ett dugg bättre på någonting än man själv...

Och att man helt enkelt är mindre omtyckt. Att ens åsikter inte hörs. Att någon frågar bara för att det hör till - inte för att man är intresserad. Att ingenting har någon betydelse. Att personen verkar så trevlig så när någon annan är nära, men en helt annan som inte bryr sig när man är ensamma.

Det finns många sorters människor...

Jag känner mig för tillfället så störd på precis ALLT! Ingenting lyckas...

1 kommentar:

  1. Än en gång uttryckte du dej precis som jag också känner.

    SvaraRadera