fredag 18 september 2009

BB by night - igen

Veckoslutets planer var egentligen att vi skulle till skogen och inte ta med oss någon mat. Istället skulle vi samla maten själv, som t.ex. svampar. Evenemanget var planerat sedan länge, och detta veckolsut skulle det äntligen bli av.
Så kom den dagen när vi skall starta kl. 18 från min gård. Dock tyckte ingen längre att det skulle vara så roligt, så planderna förändrades.

Nu sitter jag här och försöker hitta på vad jag skall ta med mig. Vi skall till Björkbacka och ha leffamarathon.
Tänk att planerna kan förändras så snabbt, men jag måste nog säga att för tillfället tar jag nog mig hellre till BB - tillsammans med min videokanon - än till skogen i regnet utan mat.

Snart skall jag cykla iväg :)

1 kommentar:

  1. "Hellre till BB än till skogen i regnet utan mat." - Alltid :D

    SvaraRadera