tisdag 6 april 2010

Jet-lag

Kan man ha jet-lag fast man inte rest någonstans??
ni vet när man reser över många tidszoner och den biologiska klockan blir helt bortblandad.
För ifall man kan, så har nog jag det :D

















Kanske ändå helt bra att det blir vardag igen, så att dygnsrytmen kommer tillbaka. I och för sig lärde M&M mig före påsken att elektriciteten är billigare på natten, så kanske jag borde bli en nattuggla :D

Idag skulle jag för första gången på flera månader titta på tv, men vet ni vad?? - LJUDET FUNGERADE INTE!!

Klockan är 13.. borde man äta någonting idag också?? I och för sig åt jag så mycket hos famo på påsken, så kanske jag klarar en dag utan mat x)

Urk...
Konstig dag idag...
Är det nu faktiskt så att jag verkligen måste ta upp moddaboken och läsa, istället för att föra någonting roligt??

Ajo, men skit... Jag borde ju skriva två texter till scoutposten... -.-
ojdå... deadline imorgon..
ups.. borde jag börja?


Förlåt.
Ett onödigt inlägg - en onödig dag.

1 kommentar:

  1. nä ja läste jetlag börja ja tänka på vårt joggaprojekt, o sen ble ja helt nolo:D

    SvaraRadera