onsdag 7 april 2010

Und für uns drei Bier, bitte!

Efter 5 timmars sitta stilla och skriva moddaprov blev jag faktiskt färdig. :D
Det där med att börja gå hemåt var ändå inte lika lätt, när jag visste vad som väntade här hemma.

Jag kom ändå äntligen hem till slut och fick faktiskt mina insändare klara. :D - Wohoo!!

Sen skulle jag just ta upp tyskaboken när pappa meddelade att han är påväg.
En lampa tändes ovanför mitt huvud. Det betyder nämligen - ensam hemma!!

Jag försökte påriktigt ha lite självdisciplin för en gångs skull, men det lyckades inte.
En solig och fin vårdag som denna, känns det påriktigt som om akustiken inomhus också skulle vara mycket bättre.
Resultatet blev alltså musik, musik, musik
och förstärkaren på fullt förstås ;)

Så om jag nu sku ta mig i kragen och läsa lite
durch für gegen ohne um herum
aus bei mit nach zeit von zu
an auf hinter in neben über unter vor zwischen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar