lördag 3 april 2010

Siffror

7 - muminmuggar till har hittat hem till mig. :)
93 - grattisar på facebook. :D
42 - gäster hos mig på torsdagen (+ 3 som inte kom in). :)
17,85 - så många € förtjänade jag när jag pantade flaskor idag. Synd att så många var estniska flaskor, annars hade jag fått ännu mer ;)
100000000000 - minst! så många kramar har jag hittills fått under påskhelgen.

17 - efter den tiden kommer min släkt på kaffe idag. Alltså riktigt snart :)
21 - efter den tiden skall jag idag ta Ada med mig och åka på födelsedagsfest till Aksu :)

Ha en bra påsklördag :)

2 kommentarer:

  1. na-ha-ha-hajs! är speciellt imponerad över antalet muminmuggar. ja fattar int varför ingen hämtar såna ti mej -.- men de va bra att kvällen va så lyckad, you deserve the best!
    lovehugskisses
    /tessu

    SvaraRadera