lördag 26 juni 2010

midsommarafton

oj oj. Med ett ord beskrivs nog min midsommarafton med... roadtrip. :D

Från Kyrkoby söderut har jag nog besökt s.g.s. alla Sibbos byar och lite till.
I stora drag:
Kyrkoby - Kalkstrand - Box - Svartbäck - Gesterby - Hindsby - Immersby - Söderkulla - Gumbo - Nickby - Kyrkoby - Gumbo - Box - Hangelby - Gumbo - Itis - Gumbo - Södis - Gumbo - Hindsby - Kalkstrand - Kyrkoby - Box - Gumbo - Kyrkoby.
+ måååånga andra ställen.

En hel bild tog jag under kvällen. :D
SSS paviljongen såg på midsommarafton ut såhär :)


Hemma var jag 6-tiden på morgonen, men var inte ett dugg trött. Istället bestämde jag mig för att bege mig ut på morgonlänk, så jag sprang iväg. Jag måste nog säga att det är mycket länge sedan jag sprungit i skönare väder än idag morse.
Men morgonstund har guld i mund heter det ju, så att... Tur att jag ibland är lite galen. :)

Sova började jag sedan äntligen kl. 8, efter en 24 timmars vaka.
Vem sa någonting om dygnsrytm??

5 timmars sömn, och piggare än någonsin!
Ikväll bär det av mot Dansholmen! :)
(och idag kör jag inte ;) )

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar