söndag 6 juni 2010

Sunda levnadsvanor och hälsosam livsstil.

Skolavslutningskvällen var ett stort frågetecken för många stackare ännu kl. 14 när sommarlovet äntligen började.
Därför råkade en galning som jag bjuda alla hem till mig.
Det betydde en hel del städning för mig, men nog fick vi åtminstone någonting ihopskrapat :)
Vet inte vem som tagit bilderna, men här kommer i alla fall några extremt suddiga bilder. :)











På detta sätt skall man leva för att få stipendium för sunda levnadsvanor och hälsosam livsstil.
Trust me. I alla fall tycks det fungera för mig. :D

Den här dagen har bestått av karelska piroger, tuc-kex och rabarberssaft.
Dessutom har jag haft besök några gånger + att jag blivit 17 € rikare av att ha pantat flaskor. :)

2 kommentarer:

  1. hitsi när vi aldrig slapp enda dit!! kankse du läste i min blogg vaffö vi int sen kom ti dej :DDD du vet åkern vid sportplanen? vi tänkte att vi sku ta en lite snabbare väg, o så va vi stuck vid dendä åkern o slapp aldrig till dej..... gud vad lejm. hoppas ni hade kiva!! :DD

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som ni sku ha haft det helt superkiva! :)) Fick du alltsa ett stipendium? =) Grattisgrattisgrattis<3

    SvaraRadera