söndag 20 februari 2011

Vilket liv!

"Gör man inga fel, gör man förmodligen för lite."

Jag kan nog inte annat än konstatera att helheten blev lyckad.
Jag hade tänkt skriva en lista på vad allt de tre senaste dygnen bestått av, men konstaterade att listan skulle bli kilometerlång och ändå skulle jag inte få med allt, så jag låter bli. :)

Många såväl nya som gamla människor, skratt i mängder, många timmar dans är ändå några vägvisare till vad jag hållit på med de senaste dygnen.

Ja, och så har jag igår "njutit" av de sämst smorda skidorna hittills under hela denna vinter. Men pappa brukar säga att ju sämre skidorna är smorda, desto bättre träning blir det. Tyvärr var han denna gång inte hemma och sade det åt mig. Dessutom är det väl bara för att försvara sig själv han säger det, men det uppmuntrar ju åtminstone...

Ajo, vet ni sist men inte minst har jag lärt mig massor. :D


T u s e n t a c k för allt till alla som känner sig behöva det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar