söndag 3 maj 2009

Vappenhelg

Ännu en underbar helg förbi - denna gång (tro det eller ej) 100 % utan scouting...
Först hade jag turen och chansen att fira vappen tillsammans med tre av världens mest underbara vänner, som jag sa redan i det förra inlägget. Här kommer lite bilder, men kameran var endast framme i några minuter, så alla bilder är tagna på samma ställe... Fotografen var också den samma, så tyvärr slapp inte underbara Lotta med på en endaste en bild (förutom några som jag tog i smyg, men som blev så suddiga att man inte ens såg att det var Lotta).
Här kommer nu ändå bilder av de andra lurjusarna.

























Första maj firade jag först med samma trio som dagen innan.
Sen var det dags för grillmat med familjen, och så var det faktiskt dags att sätta sig i en buss och fara iväg till Närpes där det ordnades FinnSpring.
Orienteringstävling, individuell på lördagen och budkavle (stafett) på söndagen.

Nu sitter jag här hemma efter att ha suttit nästan en hel dag i bussen.

När jag sa att jag har varit 100 % utan scouting så ljög jag faktiskt. Jag har nämligen kopierat in orden till en sång i mitt huvud, för kommande evenemang...

3 kommentarer:

  1. HAHA! Vackra bilder ;D
    Vappen var nog NAJS!! :) TACK! <3

    SvaraRadera
  2. på den där bilden som vi alla tittar ut på, så e ja sådär "hmm.. ganska snygg rumpa" :D

    SvaraRadera