onsdag 20 maj 2009

Världen är full av överraskningar...

Jag blev idag tillfrågad om jag kan spela "den blomstertid nu kommer" på våravslutningen. Jag som är mycket dålig på att säga nej tackade förstås ja, så nu kommer jag att göra det. Dessutom blev vi tillbedda att ha även ett annat program - i princip vad som helst. Det blev så att jag skall kompa Lotta<3 i någon sång (vet inte ännu vilken).
En möjlighet är denna och fast vi inte skall uppträda med den, så kan ni ju i alla fall lyssna på den :) Otroligt vacker sång om ni frågar mig.

Idag har skall jag och orientera igen. Gårdagens orienteringstävling gick inget vidare, så jag hoppas att dagens motionsorientering går bättre.
Efter det är det dags för säsongsavslutning i scouterna. Tänk vad snabbt ett år har gått. Jag tycker vi just hade säsongsstart. Som tur är slutar inte Explorermötena fastän patrullmötena slutar.
Dessutom bär det snart iväg till Jyväskylä men Explorerscouterna <3 :)

Vad kan jag annat berätta... Jo, att jag skall köpa en ny sovsäck :) Visst har jag en relativt ny dunsovsäck, men jag skall köpa en sommarsovsäck för ett presentkort jag fick till julklapp.
Eventuellt blir det den här sovsäcken, men den är nog ganska ful. Kravet för sovsäcken är att den skall ta lite utrymme när den är ihoppackad och den här är liten :)


Nåja, vi får se vad jag köper när jag äntligen kommer in i Partioaitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar