onsdag 27 maj 2009

Slutspurt...

...Not... Jag BORDE ha slutspurt nu inför terminens sista prov - Psykka. Dock går det inte så bra... Jag har nog faktiskt läst lite, men jag har helt enkelt inte ork längre.

Min otur fortsätter ännu idag. Redan morgonen sket sig totalt. Jag somnade om efter att jag stängt av väckarklockan och vaknade 20 före! Vanligtvis stiger jag upp 1 TIMME och 20 minuter före skolan börjar... :P
Mattaprovet tänker jag inte ens säga hur det gick... När jag gick hem blötte en buss ner mig på samma sätt som det brukar hända i filmer :D - Total dusch...
Ja, sen går inte min dator att sätta på ännu heller...

Men annars är det bra :)
Med en kopp jordgubbs-rabarberssaft i handen och en varm tröja på mig spenderar jag den här dagen.

Snart skall jag ut i regnet igen. Sibbomästerskap i orientering - sprint

Men först lite slapp (och "borde läsa psykka" känsla)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar