onsdag 15 september 2010

Musik för mina öron

Vet ni det är nog bara fakta. Har ni någonting negativt ni skall berätta åt mig ska ni nog göra det på en onsdag. Ni kommer att sucka djupt när jag säger orsaken, men det är faktiskt för att jag har musiklektion varje onsdag. Påriktigt. Helt otroligt roligt att musicera när allt fungerar s.g.s. direkt och alla musiker får till små extra grejer som gör helheten till någonting som är... jag vet inte. :)

Jag är lycklig.

Det var kanske tur att resultaten från engelska hörfen kom på en onsdag då... för jag tror att jag aldrig någonsin har presterat någonting jag varit så missnöjd med.
Men jag är inte bitter. ;)
Just smile and go on!

Vet ni vi spelade bl.a. King of the road på mussan idag. Jag blir bara på så gott humör av den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar