tisdag 19 januari 2010

Är jag förföljd? :D

Jag hade vanlig bilskoleteorilektion idag. Jag satt som vanligt längst bak och höll på att somna. Min väska var upplyft på bordet som sitter fast i stolen. Plötsligt fick jag för mig att lyfta ner väskan på golvet och tur att jag gjorde det, annars hade jag inte märkt någonting.

I bordet fanns en inristning med mitt namn. Pati! stod det och ännu med ett utropstecken efter! Stilen var lite sned och ojämn, som den vanligtvis blir när man ristar in någonting i trä.

Jag hoppade till och för säkerhets skull visade jag det åt C som satt bredvid mig. Hon såg det också, så det var inte bara en dagdröm. :D

Det värsta var att jag inte hade bestämt var jag skulle sitta, utan tog bara slumpmässigt just den platsen...

Allt kan man vara med om en vanlig tisdagkväll. :D

Men vem i världen kan ha ristat in det?

1 kommentar: