onsdag 20 januari 2010

Saknar.

Jag är uttråkad. Mitt liv känns just nu som när en drogare slutar droga, en alkoholist slutar dricka eller som när en rökare slutar röka. Det är någonting som fattas. Någonting som alltid borde finnas där, men som är som bortblåst.

Min tobak är scoutingen. Jag är beroende. Jag lever för scouting, men det har hänt någonting. Det händer ingenting. Det ordnas inga evenemang.

Ifjol hade jag - när februari började - inte sovit hemma ett enda veckoslut. Nu har vi inte haft andra evenemang i januari än säsongsplanering.
Jag vill delta i flera evenemang!

Jag saknar den gamla goda tiden när 9 pers. var som sammanflätade. Gjorde allt tillsammans och kände varandra bättre än någonsin.
Nu är vi som ett pussel som söndrats och kommer knappast att få ihop pusslet ordentligt igen.
Ändå kan man ju drömma :) Och det är det jag gör.

3 kommentarer:

  1. Sissi-plotar/explo natt på BB someday? :D

    SvaraRadera
  2. JOO! om de int händer någo, måst vi ordna de själv ;D

    SvaraRadera
  3. Håller me :) dessutom borde vi ta itu me ledarrace :) kanske live blir bättre sen ;D

    SvaraRadera