torsdag 7 januari 2010

Jag lever på mjölk.

Jag känner mig riktigt duktig. Jag har nämligen idag varit på årets första träning. Jo, jag vet det har blivit en otroligt lång paus, men bättre sent än aldrig. :)

Det var det gamla vanliga, men min favorit. Innebandy som uppvärmning, konditionscirkel med muskelträning och innebandy som avslutning :) Dessutom lyckades jag få innebandybollen i ögat, och nu är ögat lite svullet, men jag tror inte man ser det om man inte vet om det :)

Det var skönt att känna att det faktiskt finns lite muskler långt där inne :) Nu har jag nämligen redan sjuka lårmuskler, och vanligtvis brukar de bli sjuka först följande dag. Trots allt måste jag säga att jag blev positivt överraskad av min grundkondition, för att inte tala om mina magmuskler. :D Där ser man att det lönar sig att skratta, så får man bra magmuskler ;D

Oj hohho, nu skall jag no sluta skriva allt möjligt onödigt :D

Ajo, en sak ännu. Jag kom hem och gick till kylskåpet, och - kan ni tänka er - mjölken var slut! Katastrof!

3 kommentarer:

  1. Mjölk efter ansträngning - aaah 8)

    SvaraRadera
  2. Vet du att de e faktist testat att om man dricker mjölk efter ansträngning så får man int lika sjuka muskler ;D Men ja dricker no de bara för att de e de ja lever på ;D

    SvaraRadera
  3. Najs, de visste ja no int :D Men min kropp ha tydligen veta de, eftersom den ha allti krävt mjölk efter typ jumppatimmen :D

    SvaraRadera