tisdag 22 december 2009

Jullov

Nu är det äntligen här - Jullovet.
Idag var jag till skolan för första och sista gången på länge :). Dock tvingades jag åka iväg innan festen tagit slut.

Idag har vi också lussat för sista gången innan jul.
Vi har på 10 dagar besökt 55 adresser (men på många ställen har funnits upp till 5 avdelningar vi har besökt) och sjungit Luciasången 78 gånger. Varje gång har vi sjungit 2 verser = "drömmar med vingesus" minst 4 ggr per gång, vilket betyder "drömmar med vingesus" upp till 320 ggr.
Om du träffar på mej, så var alltså snäll och låt bli att sjunga Luciasången ;)

Idag har jag lyckats tända eld på mitt hår. :D

Visst har det funnits både goda och dåliga sidor med lussandet, men det tog så mycket tid av mitt liv de senaste tio dagarna, att det känns väldigt konstigt att det är en lååång paus nu.
Jag saknar det och dem/er redan.

Nu skall jag åka iväg till Miu <3

Ha ett skönt jullov! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar