måndag 28 december 2009

Shopping hela dagen.

En ledig dag med "dåligt" väder. Kan man hitta på någonting bättre att göra än att shoppa? Jo, man kan hitta på vad som helst men jag valde i alla fall idag att gå på rea. Typiskt mig var ändå s.g.s. ingenting av det jag köpte billigare än vanligt...

Det jag egentligen skulle försöka hitta var ett par skridskor. Hade velat ha ett par fina, men det blev ändå ett par vanliga, tråkiga vita. Varför kan inte också skridskorna tillverkas i tusen olika färger?
Nåja, det viktigaste är väl ändå att de är bekväma, och det är mina. Åtminstone kändes de bekväma i butiken. Få se vad fötterna säger imorgon och övermorgon då den egentliga funktionen skall testas.
Till mina tråkiga vita skridskor köpte jag ändå ett par grannröda bettskydd som piggar upp helheten åtminstone då jag inte skrinnar...

Förutom skridskorna fyndade jag allt möjligt annat nödvändigt och onödigt.
Bl.a. dessa, som faktiskt var det enda som råkade vara på rea...
Ett par basic skor som jag kommer att få användning för mååånga gånger :)












Slut tjattrat för idag..

1 kommentar: