lördag 20 februari 2010

En dag värd att minnas.

Av alla samlingar i festsalen i lågstadiet var det en årlig samling jag tyckte om mer än de andra. Det var när de stora pojkarna och flickorna kom och dansade till skolan med sina fina klänningar. Det var kanske inte danserna som var det viktiga, utan prinsessklänningarna som inte småbarn som vi var då kunde ha.

Igår var jag en av dem som dansade. Inte känner jag mig vuxen och stor, och inte känner jag mig så hemskt förståndig heller. Ändå glimmade ögonen på barnen. Ändå såg de så lyckliga ut. Det kändes fint - men det är ju bara vi..


Gårdagen var nog den bästa jag varit med om på länge. Nästan allt gick felfritt och helheten blev lyckad, tycker jag själv i alla fall.

Efterfesten var också lyckad. Helt bäst helt enkelt ;)
En lång dag blev det ändå från kl. 6.30 till 5 idag morse, men det var det värt :)

Tuuusen tack till alla! ♥

Här kommer lite bilder, med mycket dålig kvalitet :D

























Nu åker jag iväg till Ukkohalla på sportlovsresa, så det kommer att vara ganska lugnt här på bloggen :)
Hejdååå! ♥

2 kommentarer:

  1. Tack själv! :D ♥ De va helt superrolit! :) Ha de så rolit i Ukkohalla :) Ja ska nu ti Åre :D

    SvaraRadera
  2. De va så NAJS!<3 :D
    KRAM på dej o ha de roligt i Ukkohalla!

    SvaraRadera