tisdag 2 februari 2010

Luciatiden är över

Nu är det officiellt avslutat och visst är det synd. Idag har vi sjungit luciasången för 80onde och sista gången. Vi sjöng adventstid och jul, jul strålande jul. Passande i februari eller hur? :D
Det blev en kväll med många tack och många kramar. Uppdatering av minnen som egentligen ännu inte är så gamla. Luciapappa och -mamma fick muminmuggar och ett kort av oss.
Här kommer ett litet smakprov på hur kortet såg ut :)






Dessutom fick vi en ny liten vän på man :)
























Jag trodde aldrig jag skulle lägga upp det här, men nu gör jag det ändå :D Så här lät det i kyrkan på luciadagen 2009:




Borgåbladet lovade oss en CD med alla bilder de tagit :) så om jag någon gång får den, så skall jag satsa och göra ett bildinlägg :)

2 kommentarer:

  1. jo javet de ble roligt när jag laga på snabbspolning framåt heh:D
    de va kiva att du lade in sången här! det lät fint o riktigt mysigt me lite jul nu när de ha vari paus från det i en månad(:
    HANSOO

    SvaraRadera