onsdag 10 februari 2010

Solig vinterdag - och ledig!

Idag har jag turen att ha en ledig dag, precis som många andra som inte har prov idag. Det var sååå skönt att sova och vakna utan väckarklocka.

Fastän - eller kanske just därför att - jag har ledigt idag har jag bestämt mig att fixa undan saker som jag borde ha gjort för länge sedan.

Jag har redan städat lite, bara för att jag ville - och det vill jag inte ofta ;)

Näst på listan står "skriv ut morgondagens vändagsprogram". Imorogon skall vi nämligen ha det mysigt och roligt i skolan, med program a la Elevkåren. :)

Sen skall jag ta och ringa runt till alla platser vi skall och dansa gammeldans, bestämma tider och sånt smått :)


På tal om gammeldans så har jag allt mitt eget klart :)
Jag har köpt min klänning och den är sydd (för att jag är för kort -.-), jag har skor, smycken, frissa och igår fick jag dessutom fixat så att T kommer och meikkar mej medan jag sitter i frissastolen :) ♥
Så nu fattas då egentligen bara det att man skall kunna dansa ;D


Ha en bra dag! ♥

1 kommentar:

  1. Ja har lite samma plan: fixa undan allt :D men de går int så bra...

    SvaraRadera