söndag 28 februari 2010

Sportsportsportlov.

Efter 10 timmars bilfärd norrut, flataskidning, slalom, infraröd bastu, finsk bastu, grottbastu, utebastu, karelsk bastu, ångbastu, simning, myspys, helt sjukt gott bröd med vallmofrön mm och en 10 timmars bilfärd söderut tillbaka är jag hemma igen.

Den här dagen skall nog gå åt till att ta igen allt som hänt på facebook och bloggar, kolla igenom alla tusen gammeldansbilder som lagts upp och så kanske jag borde ta itu med lite skolarbete.

När jag tittade igenom vår andra kamera påväg till lappland hittade jag mera bilder. Här kommer ett par. :)
När jag tog bort spännena från håret hittade jag förresten 56 stycken, så nu behöver jag inte köpa nya på en tid :)























Kakan jag i något skede talade om blev förresten och se ut såhär. Det var egentligen meningen att den skulle bli helt annorlunda, men eftersom det inte fanns fler än tre färgers marsipan i butiken, så lyckades det inte :D Bilden lånad av Hanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar