tisdag 16 februari 2010

Jag + sjuk = inte så bra..

Jag förstår inte varför det är så att jag alltid blir sjuk då jag minst av allt skulle hinna med det. Jag är mycket sällan sjuk - *knack knack* - men då när jag är det, så är jag ordentligt.

Just nu är jag mer förkyld än på länge, och jag vågar inte mäta febern..
Skulle absolut inte hinna vara sjuk nu, för min to do-list verkar inte ta slut.

Imorgon:
- Skola från 8 till 13 inklusive mycket fixande och överenskommanden
- När jag slutat:
- Ändra den beställda smörgåskakan till en storlek mindre
- Köp servetter
- Köp värmeljus

- Körlektion kl. 15-18
- Årsmöte + ledarmöte kl. 18. Brukar räcka minst till kl. 21

Torsdag:
Maijus födelsedag!!
- Skola kl. 8
- Penkkis i skolan kl. 10 - ahh, nice - lite chill.
- Lektioner igen.
- Gammeldansövning kl. 12.45 om jag lyckats få onsdagens tal tillräckligt övertygande, annars övning kl. 14
- Manikyr kl. 16.30
- Förhoppningsvis en sväng till Lidl i Borgå för att köpa 12 flaskor limu.
- Göra kakdekorationer.

Fredag:
- Frissa kl. 7.30
- Mejk kl. 8.00 medan mitt hår ännu fixas
- Klar senast 9.30 (hoppas jag)
- Rusa hem och sätta på klänningen
- Hinna till blombutiken och hämta 20 rosor - förhoppningsvis beställda, rätt längd, rätt färg och rätt pris.
- GAMMELDANS för skolan kl. 10
- Mat i något skede.
- Till lågstadiet och dansa kl. 12.30.
- Byta kläder
- "Dödtid" - dekorera och duka i festlokalen.
- Allt och fungera.
- Fylla och dekorera 3 fylldkakor (som jag förresten borde baka - en per kväll :)).
- Klänningen på igen.
- Dansa för föräldrar &co kl. 19
- Direkt och låsa upp dörren vid festlokalen.
- Efterfest - som i sin tur har sin egna lilla tidtabell :)

Lördag:

- Städa någon gång på morgonnatten.

- Iväg körande mot lappland på sportlovsresa - ajo, i något skede kanske jag borde packa :D



Så att sådant håller jag på med de närmaste dagarna :)
Tror ni mig nu om jag säger att jag inte hinner vara sjuk? ;)

1 kommentar: