måndag 8 mars 2010

Dagens val

Jag kunde ha kollat noggrannare att jag hade satt på väckning
- men på morgonen vaknade jag 35 minuter före lektionen började.

Jag kunde ha satt plåster på mina skavsår
- men jag hann inte, så det var inte så bekvämt att gå till skolan.

Jag kunde ha talat om vad som helst i skolan
- men jag lever på skvaller ;D

Jag kunde ha gått på lektion i 15 minuter
- men valde att stå ute och frysa i väntan på bussen.

Jag kunde ha deltagit i jumppan
- men valde att sitta vid ögonkliniken tillsammans med en massa pensionärer.

Jag kunde ha planerat patrullmöte
- men som tur gjorde jag det inte, för Maiju gjorde det perfekt.

Jag kunde ha skrivit essäprov
- men jag valde att spela piano i en timme istället.

Jag kunde ha gått först i duschen
- men jag gick sist och fick nöja mig med lite svalare vatten.

Jag kunde skriva vad jag talar om med Miu just nu
- men då vågar ni nog aldrig mera tala med mig, så jag låter bli.



Hoppas också ni har haft en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar