lördag 27 mars 2010

Orientaliskt med nya strumpor ;)

Ni vet sådana där dagar då precis allting är perfekt.
En sådan dag var det igår.


Skoldagen gick åt till att hålla tummarna för P♥ som febrilt kämpade med hissaskrivningarna :)
Grattis honey, nu är det över! :)

Huvudstaden strålade, även om det regnade.
Kanske var det sällskapet som gjorde allting så perfekt. Tack Miu♥!

Jag köpte mig ett par nya gummistövlar, så nu väntar jag regn och värme (för är det för svalt kan jag inte gå med min nya rock ;D)







Efter en bussresa som räckte läääänge p.g.a. stockning, var vi äntligen hemma hos Miu.
--> duschaduscha,kläpåsejkläpåsej,meikkameikka,hårethåret-sakelishår!fixafixa,textamaiju,packaihopallasaker,utut,ajopresenten!inin,ututigen,inimaijusbil,väntavänta!sähläsählä,bytakläderibilen;D,köraköra,haltmörkthaltmörk,"vartgårvägen??",FRAMME!!

Vi var alltså äääntligen framme hos Hanna. Där inne var det otroligt bra stämning. Det var pynt, vattenpipa, serveringsbord med delikatesser, myspys, partymusik - ja, allt!
T.o.m. juomapeli blev spelat. Och även om jag inte hade festfiilis när vi startade, fick jag nog det under kvällens lopp. ;)
En gruppbild blev också tagen: (lånad av värden själv, fotad av Mara) :)

En extra stor kram åt M&M♥ äääääälskar er! ♥

Så... nästa vecka igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar