onsdag 31 mars 2010

Vardagsmys

Tro det eller ej, men jag lever min nästsista dag i livet som underårig.
Jag har lärt mig att man skall njuta av varje sekund i livet, och just nu undrar jag faktiskt vart mina 18 första år i mitt liv sprang iväg.
Eftersom jag inte fattade att ta till vara 18 år, satsar jag nu istället på de två sista dagarna ;)

Vet ni det finns faktiskt också dåliga sidor med att bli myndig.
Jag förstår om just du inte förstår, men det är kanske bara ett tecken på att det är för länge tills du själv fyller? Ett tecken på att du ännu inte nått dagen då du fattar. Vänta alltså bara vidare och lev livet :D


Just nu är allt perfekt. Jag lever livet med världens bästa. Finns det någonting bättre än mysiga vardagsnätter tillsammans med sina bästa vänner? :) Vardagen blir så mycket bättre. T.o.m. vardagsmorgnarna för med sig någonting positivt. :)

Älskar er!

2 kommentarer:

  1. nöjet var helt på vår sida, tro mig!:DD lovelovelove you too <3 ja minns int när ja senast hade så roligt som ja hade igår. kan bero på att ja börja bli på gränsen till rolig själv också...;)
    /Tessu

    SvaraRadera
  2. Grattis på födisen! h mandi

    SvaraRadera