tisdag 23 mars 2010

Satsning??

Ju flera saker jag stryker från min to do-list, desto flera saker kommer det till. Ologiskt?? jo... Jag fattar inte. Hela tiden kommer jag på saker jag borde göra... och ach, så skönt när man sedan äntligen får stryka någonting man redan gjort. :)

Jag undrar verkligen hur dåligt minne jag kommer att ha som gammal, när jag redan nu måste skriva upp det jag skall göra. :D Bara för säkerhets skull. För att jag har bättre koll då :)

Idag råkade jag komma ihåg att jag förra veckan fick ett samtal om ifall jag kunde skriva två grejer till Scoutposten - en tidning som skickas ut till alla scouter som betalat sin medlemsavgift. :D
Egentligen har jag ingen inspiration för det alls, men jag tänkte att jag kanske ändå måste ta mig i kragen och göra någonting eftersom jag inte varit så hemskt aktiv scout på sistone.
Jag vill inte vara en eräjorma! :D

Idag har jag faktiskt satsat och jobbat på mitt geografiprojekt. Nu mår jag nästan illa efter att ha läst om alla små kräk som tar sig in under huden och förökar sig och utvecklar olika sjukdomar i mänskan.

Så hoppas ni kommer att sova gott inatt, för med min livliga fantasi kommer knappast jag att göra det. :D

1 kommentar:

  1. Hahah, jag skriver också upp precis ALLT som jag ska göra. Har blivit beroende av mina listor, känns som om everything would fall apart om ja int skriver upp allting. jag vet int riktit om d e en bra eller dålig sak..:D
    /Tessu
    PS: int långt kvar till din födis nu!!

    SvaraRadera