tisdag 16 mars 2010

Har någon lite initiativ att dela med sig?

Vet ni just nu känns det som om precis allt bara skulle skita sej!
Varför?? Våren är påväg - allt borde ju vara perfekt just nu. Vårkänslorna borde flöda precis som vattnet i bäcken. ;D

Istället sitter jag och skriver moddatexter kl. 22... Det känns som om allt jag skriver bara blir fel. Som om det skulle vara onödigt att jag stressar, för att det ändå skiter sej.
Det värsta är att jag vet om hur lång min to do-list är, så vad jag än gör och hur skönt det än är att få det undanstökat, finns det alltid en nästa punkt på listan.

Förr gjorde jag alltid allting i god tid. Nu gör jag det inte längre. Vad har hänt?
Var fan e min inspiration?!?

Jag tror inte det är så bra idé att skriva mera idag...
Jag hoppas på en bättre dag imorgon...

Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar