torsdag 18 mars 2010

Snart.

Jess!!
Det är små saker som gläder här i livet :D

Idag hade jag körlektion igen och allt gick perfekt! Han hade absolut ingenting att kommentera när jag var klar. :D

Det ända han frågade var om vi någon gång skall fara mot Helsingfors istället för till Borgå, eftersom Borgå är ganska utkört.

Alla enkelriktade gator, alla trafikljus, gamla stan, bulevarden, parkering bakåt från båda hållen, likaberättigade korsningar, kolla skyddsvägen, döda vinkeln, motorväg, omkörning, landsväg, backstart, parkeringsplats - ALLT fungerar :D

Kanske det ändå blir en chaufför också av mig någon gång :)
Bäst det, för jag har teoriprov om 19 dagar. :)

2 kommentarer:

  1. Jee :D vitsi teoriprove e snart :D

    SvaraRadera
  2. superbra :D vitsi din blogg är solig och vårig, jag fick helt sommarfiilis när ja kom in o så din design :)

    SvaraRadera