lördag 6 mars 2010

Mässa och kaffekokare.

Den här dagen började med att jag och fyra andra busar åkte till Böle på mässa. Min favorit av alla underrubriker var Motion. Åt vilket håll vi än gick fick vi lappar i handen där det stod någonting i stil med "Poledancing - kom och testa gratis tillsammans med en vän." eller "Hotyoga - kom och prova för bara 10 €."

Jag och Miu beslöt redan igår att vi skall prova på någonting nytt och dagens challenge var att hitta en ny hobby.
Jag tror faktiskt vi hittade någonting. ;)



Kvällen har jag idag spenderat utanför Topeliussalen och kokat kaffe åt publiken på välgörenhetskonserten för Haiti.
Vi lyssnade istället på konserten genom dörrarna - för det hördes bra. ;)
Efter mååååånga pannor kaffe luktar hela jag kaffe.

När PRG-bandet spelade tog vi en liten paus i städandet, och gick in - och det var det värt!
De tre bästa nummren (åtminstone det sista) på hela konserten.
Hurra för kalla kårar! vet man att det är bra ;)



Nu följer en mysig hemmakväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar